Przewodnik po atrybutach Google Moja Firma dla lokalnego SEO

Dowiedz się, jak używać atrybutów Google Moja Firma do optymalizacji lokalnych wizytówek i przyciągania większej liczby firm z Google Moja Firma.

Atrybuty Google Moja Firma (GMB) to jednolity sposób, w jaki firmy mogą dzielić się swoją ofertą i tym, czego klient może oczekiwać, korzystając z tej firmy.

Są również sposobem na optymalizację obecności firmy w wyszukiwarce lokalnej. Im bardziej szczegółowy wpis zawiera atrybuty, tym bardziej prawdopodobne jest, że wpis może zostać sklasyfikowany w określonym wyszukiwaniu docelowym z modyfikatorem atrybutu — na przykład [dostępne restauracje w pobliżu] lub [hotele w Miami z bezpłatnym Wi-Fi].

Rodzaje atrybutów Google Moja Firma

We wpisie w GMB istnieją dwa rodzaje atrybutów: faktyczne lub subiektywne. Wszystkie są interesującym aspektem dla specjalistów SEO.

Atrybuty rzeczowe są utrzymywane przez firmę, a atrybuty subiektywne są pozyskiwane przez Google na podstawie opinii użytkowników, którzy odwiedzili firmę. Firma nie jest w stanie aktualizować ani kontrolować tych subiektywnych atrybutów.

Subiektywne atrybuty, o które użytkownicy mogą być pytani, mogą dotyczyć tego, czy firma jest popularna, dobra dla grup, swobodna, przytulna, dobra dla dzieci itp.

W tym przewodniku skupimy się przede wszystkim na atrybutach faktycznych, ponieważ są to te, które Twoja firma może aktualizować na platformie Google Moja Firma .

Te atrybuty pomagają proaktywnie udzielać odpowiedzi na częste pytania wyszukiwarek bezpośrednio w Twojej lokalnej wizytówce. Często klienci porównują swoje opcje i podejmują decyzję bez klikania, aby zadzwonić do firmy lub odwiedzić ich witrynę.

Jeśli chcesz być wybranym miejscem lub dostawcą usług, upewnij się, że podajesz wszystkie możliwe informacje, które pomogą wyszukiwarkom wybrać Twoją lokalizację.

REKLAMA

Aktualizowanie atrybutów w Google Moja Firma

Każda wizytówka firmy Google Moja Firma ma możliwość aktualizowania wielu atrybutów, a te, które są dostępne dla każdej wizytówki, są określane na podstawie głównej kategorii wizytówki. Nie wszystkie kategorie będą oferować te same atrybuty.

Atrybuty mogą się również różnić w zależności od kraju, w którym znajdują się Twoje wpisy. Upewnij się, że wybrałeś główną kategorię, która najlepiej pasuje do marki, aby dla Twojego wpisu dostępne były odpowiednie atrybuty.

Aby zaktualizować swoje atrybuty, zacznij od zalogowania się na swoje konto Google Moja Firma, aby zobaczyć, które atrybuty są dostępne dla Twoich ofert.

 

Dostępność

Atrybuty ułatwień dostępu pozwalają firmom dzielić się z klientami konfiguracją, aby umożliwić klientom, którzy mogą mieć określone potrzeby.

Dostępne atrybuty to wejście dla wózków inwalidzkich, toaleta dla wózków inwalidzkich, siedzenia dla wózków inwalidzkich, parking dla wózków inwalidzkich i/lub winda dla wózków inwalidzkich.

Aby uzyskać szczegółowe definicje dotyczące tych określonych atrybutów ułatwień dostępu, odwiedź stronę ułatwień dostępu GMB.

 

Dla Biznesu

„Z firmy” pozwala właścicielowi podkreślić, czy jego firma jest prowadzona przez osoby czarne, kobiety czy weteranów.

 

Zdrowie i bezpieczeństwo

Atrybuty BHP zostały dodane z powodu COVID-19 . Dzięki temu firma może podzielić się swoją polityką dotyczącą masek i kontroli temperatury zarówno dla personelu, jak i gości.

Informuje również, czy firma wymaga rezerwacji i czy dezynfekuje powierzchnie między wizytami.

Te atrybuty są szczególnie ważne, ponieważ konsumenci w różnych regionach są zaszczepieni i znów stają się bardziej komfortowi podczas zakupów w sklepie.

 

Płatności

Atrybuty płatności to tylko gotówka, czeki, karty kredytowe (American Express, China Union Pay, Diners Club, Discover, JCB, MasterCard i VISA), karty debetowe, płatności mobilne NFC.

 

Hotele

Atrybuty hoteli są konfigurowane zupełnie inaczej w GMB niż w innych kategoriach. Wybierz „Atrybuty hotelu”, a zostaniesz przeniesiony na nową stronę, na której możesz dodać wszelkiego rodzaju informacje, które ludzie mogą wziąć pod uwagę, szukając kolejnego pobytu w hotelu.

Atrybuty hotelu są podzielone według szczegółów obiektu i szczegółów pokoju. Kategorie szczegółów nieruchomości to:

* Zdrowie i bezpieczeństwo.

* Zasady dotyczące osób reagujących na COVID-19.

* Internet.

* Jedzenie picie.

* Zasady i płatności.

* Zajęcia.

* Usługi.

* Dzieci.

* Totalizator piłkarski.

* Parking i transport.

* Wellness.

* Dostępność.

* Biznes i wydarzenia.

* Zwierzęta.

Dla każdej z tych kategorii są dość szczegółowe pytania. Szczegóły pokoju są podzielone na ogólne cechy pokoju i cechy pokoju związane z jedzeniem.

Ogólne wyposażenie pokoi obejmuje klimatyzację, prywatną łazienkę, wannę i prysznic.

Wyposażenie pokoju związane z jedzeniem obejmuje kuchnię, lodówkę, kuchenkę mikrofalową, ekspres do kawy i/lub minibar.

Restauracje

Chociaż nie ma tak wielu atrybutów do aktualizacji, jak w przypadku hoteli, nadal istnieje wiele opcji dostępnych dla restauracji . Główne kategorie dostępne dla restauracji to Udogodnienia, Opcje wyżywienia, Oferty i Opcje usług.

Udogodnienia pozwalają na dzielenie się restauracją, jeśli na miejscu jest bar, dobry dla dzieci, ma wysokie krzesełka, WiFi i toaletę neutralną pod względem płci.

Opcje gastronomiczne pozwalają firmie wyróżnić swoje oferty, takie jak śniadanie, catering, deser, lunch, kolacja i dostępność miejsc siedzących.

Oferty informują klientów, czy firma oferuje alkohol lub określone oferty żywnościowe. Ostatnia kategoria opcji usług koncentruje się na tym, w jaki sposób można uzyskać jedzenie za pomocą opcji takich jak krawężnik, dostawa, posiłki na miejscu, przejazdy, na wynos i siedzenia na zewnątrz.

Istnieje również interfejs GMB API, którego można użyć do zbiorczej aktualizacji atrybutów. Jeśli istnieje duża liczba lokalizacji, a dane często się zmieniają, wykorzystanie interfejsu API może mieć sens — zwłaszcza jeśli istnieje sprawdzone źródło prawdy.

Utrzymanie odpowiednich atrybutów jest niezbędne dla Twojej marki. Ponieważ wyszukiwania lokalne są kierowane na konkretne zapytania, takie jak restauracje akceptujące czeki lub hotel z basenem i restauracją przystosowany dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, Twoja marka może wyróżnić się na tle konkurencji, jeśli wykorzystasz wszystkie odpowiednie dla Ciebie atrybuty.

Jeśli pozostawisz niektóre atrybuty niezaznaczone, możesz stracić trafne wyszukiwania i wynikające z nich konwersje.

Przekaż lokalnym klientom wszystkie informacje, których potrzebują, aby podjąć decyzję w swojej lokalnej wizytówce.